Okmányirodai ügyintézés

Az eredetiségvizsgálatot és a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás megkötését követően már csak egy lépés választja el az újonnan vásárolt járműve névre írásától. Az okmányirodai átírás.

Az átírás talán az egyik legnyűgösebb része a közigazgatási folyamatnak. Az okmányirodákban mindig sokan vannak, sokat kell várakozni, sorban állni, sorszámot húzni, a szükséges dokumentumok, okmányok, elvárások folyamatosan változnak, az ügyfélfogadási idők szintén változnak, az ügyfelek előzetes akár telefonos szakszerű tájékoztatása ritkán történik meg, ezért rengeteg kellemetlenség és akár többszöri sorban állástól kímélheti meg magát, ha minket választ.

Levesszük az átírás az eredetiségvizsgálat és a biztosításkötés terhét a válláról. Az ügyintézés költsége mindössze 10.000.- Forint. Ha külön csak az okmányirodai ügyintézést szeretné ránk bízni akkor ennek 5.000 Ft-os ügyintézési költsége van. Természetesen az ügyintézés után minden esetben számlát állítunk ki. Az átírást követően az elkészült okiratokat kérésre az Önnel egyeztetett helyszínre, otthonába vagy munkahelyére szállítjuk.

Az átíráshoz szükséges okmányok magánszemély esetében:

Az átíráshoz szükséges okmányok cég esetében:

Átírási illeték

A teljes gépjármű átírás díját kiszámoló kalkulátorunkat itt érik el.

Vagyonszerzési illeték